DOLAR 46,1116 0.02%
EURO 53,1487 -0.94%
ALTIN 6.409,16-3,23
BITCOIN 2802898-2.18666%
Balıkesir
22°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Başkan Ertaş yılın ilk müdürler toplantısını gerçekleştirdi

Başkan Ertaş yılın ilk müdürler toplantısını gerçekleştirdi

ABONE OL
6 Ocak 2026 23:54
Başkan Ertaş yılın ilk müdürler toplantısını gerçekleştirdi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Balıkesir’in Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, belediye birim müdürleriyle yılın ilk değerlendirme toplantısında bir araya geldi.

Edremit Belediyesi’nde gerçekleştirilen toplantıda, geride kalan 20 aylık süreçteki çalışmalar değerlendirilirken, yeni yıl için yapılacak planlamalar masaya yatırıldı. Edremit’in öncelikleri, yapılacak çalışmalar ve projelerin müdürlükler özelinde tek tek görüşüldüğü toplantıda fikir alışverişinde bulunuldu.

Toplantı sonrası açıklama yapan Başkan Mehmet Ertaş, “Artık daha ayakları yere basan bir belediye olarak Edremit’imiz için üretmeye, çalışmaya devam edecek; projelerimizi birer birer hayata geçirip kentimize yakışır hizmeti birlik içerisinde vereceğiz” dedi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.