DOLAR 46,2874 0.15%
EURO 53,6017 -0.16%
ALTIN 6.277,080,31
BITCOIN 2970023-0.13879%
Balıkesir
18°

KAPALI

SABAHA KALAN SÜRE

Edremit’te İlçe İdare Şube Başkanları toplantısı gerçekleştirildi

Edremit’te İlçe İdare Şube Başkanları toplantısı gerçekleştirildi

ABONE OL
31 Aralık 2025 13:37
Edremit’te İlçe İdare Şube Başkanları toplantısı gerçekleştirildi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Balıkesir’in Edremit ilçesinde Kaymakam Ahmet Odabaş başkanlığında “İlçe İdare Şube Başkanları Toplantısı” düzenlendi.

Edinilen bilgiye göre, ilçedeki kamu kurum ve kuruluşlarının temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda; vatandaş odaklı hizmet sunan kurumlar arasındaki koordinasyonun sağlanması ele alındı. Kurumların iş ve işlemlerinin yürütülmesinde hızlılık, verimlilik ve etkinliğin öne çıkarılarak vatandaş memnuniyetinin artırılması hedeflendi.

Toplantıda kurumların 2025 yılı faaliyetleri, kamu hizmet sunumları, ilçede yapımı devam eden yatırımlar ve kısa vadede hayata geçirilmesi planlanan projeler görüşüldü.

Toplantıya katılan tüm idarecilerin yeni yılını kutlayan Kaymakam Ahmet Odabaş, ” 2026 yılının ülkemize, milletimize ve tüm insanlığa, huzur, sağlık, mutluluk ve hayırlar getirmesini temenni ediyorum” dedi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.