Çevrim içi medya kullanımı haftada 41 saati aştı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Türkiye’de çevrim içi medya kullanımına ilişkin dikkat çeken verileri paylaştı. Haftalık çevrim içi medya kullanım süresinin 41 saat 37 dakikaya ulaştığını belirten Uraloğlu, dijital platformların günlük yaşamda önemli bir yer edindiğini vurguladı.
Kullanıcıların Instagram’da günlük ortalama 1 saat 53 dakika vakit geçirdiği, YouTube’da bu sürenin 1 saat 28 dakika, TikTok’ta ise 1 saat 25 dakika seviyesinde olduğu kaydedildi.
Açıklamada, dijital kullanım alışkanlıklarının hızla arttığına dikkat çekilerek, güçlü altyapı yatırımlarıyla hızlı, güvenli ve kesintisiz iletişim hizmetinin sürdürüleceği ifade edildi.