DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 28116040.83712%
Balıkesir
28°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Beslenme hizmetleri personeline teşekkür belgesi verildi

Beslenme hizmetleri personeline teşekkür belgesi verildi

ABONE OL
28 Şubat 2026 17:11
Beslenme hizmetleri personeline teşekkür belgesi verildi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Edremit Devlet Hastanesinde beslenme hizmetlerinde görev yapan mutfak ve yemekhane personeli ile diyetisyenlere teşekkür belgesi verildi.

Hastanede sunulan sağlık hizmetlerinin ayrılmaz bir parçası olan beslenme hizmetlerinde özverili ve titiz çalışmalar yürüttükleri belirtilen personele belgeleri, Başhekim Oktay Yıldırım ve hastane yönetimi tarafından takdim edildi.

Yetkililer, hasta, refakatçi ve hastane çalışanlarına her gün üç öğün hijyenik, kaliteli ve sağlıklı menülerin hazırlanarak hızlı ve özenli şekilde sunulduğunu, bu çalışmaların memnuniyet düzeyine olumlu katkı sağladığını ifade etti.

Sağlık hizmetinin kalitesini destekleyen ekip ruhu ve sorumluluk bilinciyle görev yapan tüm çalışanlara teşekkür edilerek başarılarının devamı temenni edildi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r