DOLAR 46,6271 0.12%
EURO 53,1966 0.23%
ALTIN 6.042,610,22
BITCOIN 2804908-2.19441%
Balıkesir
29°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Kazdağları için 5 yıllık eylem planı çalıştayı Balıkesir’de yapıldı

Kazdağları için 5 yıllık eylem planı çalıştayı Balıkesir’de yapıldı

ABONE OL
26 Haziran 2026 08:32
Kazdağları için 5 yıllık eylem planı çalıştayı Balıkesir’de yapıldı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Birleşmiş Milletler Gıda ve Tarım Örgütü (FAO) ve Orman Genel Müdürlüğü iş birliğinde yürütülen proje kapsamında, Doğa Koruma Merkezi tarafından düzenlenen çalıştaya ormancılık sektörü temsilcileri, akademisyenler ve bürokratlar katıldı.

A. Filiz ELMAS – Toplantıya Balıkesir Orman Bölge Müdürü Musa Şen, Çanakkale Orman Bölge Müdürü Enver Demirci, Orman Genel Müdürlüğü Dış İlişkiler, Eğitim ve Araştırma Dairesi Başkanlığı Dış Kaynaklı Projeler Şube Müdürü Seren Akbaş, Edremit Orman İşletme Müdürü Muhammet Solmaz, Ekosistem Hizmetleri Şube Müdürü Abdulmuttalip Yapacak, FAO Türkiye Temsilci Yardımcısı Ayşegül Tekışık, FAO SEC Orta Asya Bölge Ofisi Ormancılık Uzmanı Ekrem Yazıcı, proje koordinatörü Cuma Uygun, Doğa Koruma Merkezi yetkilileri, Balıkesir Üniversitesi öğretim görevlileri, kamu kurumları ile sivil toplum örgütlerinin temsilcileri katılım sağladı.

“Biyolojik çeşitliliğin sürdürülmesi kritik önemde”

Çalıştayın açılış konuşmasını yapan Balıkesir Orman Bölge Müdürü Musa Şen, bölgede yürütülen ekosistem tabanlı, ekonomik, ekolojik ve sosyokültürel ormancılık faaliyetlerine değindi. Başta Kazdağları olmak üzere bölgedeki biyolojik çeşitliliğin korunması ve devamlılığının önemini vurgulayan Şen, çalıştay kapsamında üretilen fikirlerin ve eylem planının uygulamaya konulmasının Kazdağları’nın doğal mirasını geleceğe taşımakta kritik bir rol oynayacağını ifade etti.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r