Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, Altınoluk Türkan Saylan Kültür Merkezi’nde kurulan dayanışma ve gönül sofrasında vatandaşlarla bir araya gelerek iftar yaptı.
Edinilen bilgiye göre, Edremit Belediyesi tarafından Ramazan ayı dolayısıyla Altınoluk Türkan Saylan Kültür Merkezi’nde iftar programı düzenlendi. Programa Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş da katılarak vatandaşlarla aynı sofrayı paylaştı. Yoğun katılımın olduğu programda birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu yapıldı.
İftar programında hemşehrileriyle sohbet eden Başkan Ertaş, Ramazan ayının bereketini ve paylaşmanın önemini vurgulayarak, aynı sofrada buluşmanın huzurunu yaşadıklarını ifade etti. Ertaş, kendileriyle aynı sofrayı paylaşan tüm vatandaşlara teşekkür ederek Ramazan ayının birlik ve dayanışmayı güçlendirdiğini belirtti.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.