DOLAR 46,1116 0.02%
EURO 53,1487 -0.94%
ALTIN 6.409,16-3,23
BITCOIN 28768091.82307%
Balıkesir
23°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Başkan Ertaş, bayramlaşma programında vatandaşlarla buluştu

Başkan Ertaş, bayramlaşma programında vatandaşlarla buluştu

ABONE OL
22 Mart 2026 16:25
Başkan Ertaş, bayramlaşma programında vatandaşlarla buluştu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, Ramazan Bayramı bayramlaşma programında vatandaşlar ve belediye çalışanlarıyla bir araya geldi.

Edremit Belediyesi öncülüğünde gerçekleştirilen programda Başkan Mehmet Ertaş; hemşehrileri, mesai arkadaşları ve kentte yaşayan vatandaşlarla bayramlaşarak birlik ve beraberlik mesajı verdi. Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, bayramın getirdiği dayanışma ve paylaşma duyguları ön plana çıktı.

Başkan Ertaş yaptığı açıklamada, Ramazan ayının ardından aynı duyguları paylaşmanın huzurunu yaşadıklarını belirterek, “Paylaşmanın ve dayanışmanın bereketini yaşadığımız mübarek Ramazan ayının ardından değerli dostlarımız, kıymetli hemşehrilerimiz ve mesai arkadaşlarımızla kucaklaşıp bayramlaştık. Bu güzel şehirde dayanışmayı büyütmeye ve gönül köprüleri kurmaya devam edeceğiz” dedi.

Programda yer alan Edremitli vatandaşlara teşekkür eden Ertaş, birlik ve beraberlik içerisinde kentin gelişimi için çalışmalarını sürdüreceklerini ifade etti.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.