Edremit Belediyesi, tarihinde ilk kez kalabalık bir heyetle Ankara’da resmi tören düzenleyerek Anıtkabir’i ziyaret etti. Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, Anıtkabir Özel Defteri’ne yazdığı mesajda, “Cumhuriyet değerlerini kararlılıkla yaşatmaya devam edeceğiz” dedi.
Edremit Belediyesi, Başkent Ankara’da gerçekleştirdiği resmi törenle bir ilke imza attı. Belediye Başkanı Mehmet Ertaş liderliğindeki Edremit protokolü, Cumhuriyetimizin Kurucusu Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün huzuruna çıktı.
Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş öncülüğünde düzenlenen ziyarete; CHP Balıkesir Milletvekili Serkan Sarı, CHP Edremit İlçe Başkanı Emin Yalçıntaş, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri, daire müdürleri, muhtarlar ve esnaf odaları başkanları katıldı. Kalabalık heyet, Aslanlı Yol’dan yürüyerek Anıtkabir’in mozolesine ulaştı. Başkan Ertaş’ın mozoleye çelenk sunmasının ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.
Törenin ardından Misak-ı Milli Kulesi’ne geçerek Anıtkabir Özel Defteri’ni imzalayan Başkan Mehmet Ertaş, deftere şu notları düştü: “Aziz Atatürk, emanet ettiğin bu kutsal vatanı çağın gerekleriyle buluşturma sorumluluğunu omuzlarımızda hissederek huzurundayız. Akıl ve bilimi pusula edinen yönetim anlayışın, yerelden genele tüm kamu hizmetlerimizde temel rehberimizdir. ‘En büyük eserim’ dediğin Cumhuriyeti geleceğe taşımak en mukaddes borcumuzdur.”
Anıtkabir’deki törenin ardından heyet, Türkiye Cumhuriyeti’nin 2. Cumhurbaşkanı İsmet İnönü’nün kabrini ziyaret ederek dua etti. Ankara temasları kapsamında Türkiye Büyük Millet Meclisi’ne (TBMM) de giden Edremit heyeti, burada çeşitli görüşmeler gerçekleştirdi. Edremit Belediyesi’nin bu tarihi ziyareti, ilçede ve sosyal medyada büyük yankı uyandırdı.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.