Edremit Kaymakamı Ahmet Odabaş, Edremit Anadolu İmam Hatip Lisesi pansiyonunda kalan öğrencilerle iftar programında bir araya geldi. Programa İlçe Millî Eğitim Müdürü Ramazan Esmen ile Şube Müdürleri Mesut Polat, Rasim Girgin ve Mehmet Barış Çevik de katıldı.
Edremit Kaymakamı Ahmet Odabaş, okul pansiyonunda düzenlenen iftar programında öğrencilerle birlikte orucunu açtı. Samimi bir ortamda gerçekleşen programda öğrencilerle yakından ilgilenen Kaymakam Ahmet Odabaş, eğitim hayatlarına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
İftarın ardından öğrencilerle sohbet eden Edremit Kaymakamı Ahmet Odabaş, gençlerin geleceğe dair hedef ve beklentilerini dinleyerek tavsiyelerde bulundu. İlçe Millî Eğitim Müdürü Ramazan Esmen ve şube müdürleri de öğrencilerle görüş alışverişinde bulundu.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.