Ahmet Odabaş, Ramazan Bayramı dolayısıyla düzenlenen bayramlaşma programı kapsamında ilçe protokolü ve vatandaşlarla bir araya geldi.
Edinilen bilgiye göre, Kaymakam Ahmet Odabaş, bayram programı çerçevesinde İlçe Emniyet Müdürlüğü ve İlçe Jandarma Komutanlığını ziyaret etti. Odabaş ve beraberindeki protokol üyeleri, kolluk kuvvetlerinin bayramını kutlayarak özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti.
Kaymakam Odabaş, bayramlaşma sırasında yaptığı konuşmada, “Birlik ve beraberliğimizin en güzel simgesi olan bir bayrama daha kavuşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. İlçemizin huzuru için bayram mesaisinde olan tüm mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyor, tüm İslam aleminin bayramını tebrik ediyorum” dedi.
Program kapsamında protokol üyeleri daha sonra İlçe Devlet Hastanesi’ni ziyaret etti. Bayram nöbetinde görev yapan sağlık çalışanlarının bayramını kutlayan heyet, personele çalışmalarında kolaylıklar diledi.
Hastanede tedavi gören vatandaşlar ve hasta yakınlarıyla da yakından ilgilenen Kaymakam Odabaş, geçmiş olsun dileklerini ileterek bayram sevincini paylaştı.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.