Edremit Kaymakamı Ahmet Odabaş, Edremit Belediyesi tarafından düzenlenen geleneksel iftar programına katılarak vatandaşlarla aynı sofrayı paylaştı.
Ramazan ayının manevi iklimini, birlik ve beraberlik ruhunu yaşatmak amacıyla düzenlenen iftar programları ilçe genelinde devam ediyor. Bu kapsamda Kadıköy Mahallesi’nde kurulan iftar sofrası, yüzlerce mahalle sakinini bir araya getirdi.
Ahmet Odabaş, Ramazan ayının paylaşma ve dayanışma ayı olduğuna dikkat çekerek, “Ramazan’ın bereketini, birliğimizi ve beraberliğimizi aynı sofrada paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz.” dedi. Kaymakam Odabaş, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür ederek vatandaşların Ramazan ayını tebrik etti.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.