Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, 2 Nisan Otizm Farkındalık Günü kapsamında anlamlı bir buluşmaya imza attı. Güre Atatürk Ortaokulu Özel Eğitim 6. Sınıf öğrencisi Didem ve annesi Gamze Hanım, Başkan Ertaş’ı makamında ziyaret etti. Didem ile yakından ilgilenen ve bir süre sohbet eden Ertaş, nazik ziyaretleri için aileye teşekkür etti.
“Ortak Sorumluluğumuz”
Otizmli bireylerin toplumsal hayata katılımının önemine değinen Başkan Mehmet Ertaş, “Otizmli bireyleri anlamak, onlara destek olmak, hayatın her alanında eşit fırsatlar sunmak ve topluma katılımlarını sağlamak hepimizin ortak sorumluluğudur. Sevginin gücüyle, sabırla ve doğru yaklaşımla her engelin aşılabileceğini biliyoruz” dedi.
“Daima Yanlarındayız”
Belediye olarak özel bireylerin her zaman yanında olduklarını ifade eden Ertaş, “Güler yüzüyle etrafına mutluluk saçan evladımız Didem’e ve kıymetli annesine teşekkür ediyorum. Otizmli evlatlarımızın ve ailelerinin daima yanındayız. Otizm bir eksiklik değil, farklılıktır. Farkında olalım, birlikte güçlenelim” açıklamasında bulundu.
#Edremit #MehmetErtaş #OtizmFarkındalıkGünü #2Nisan #EdremitBelediyesi #OtizmFarkındalık #Balıkesir #SevgiVarsaEngelYok #Haber
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.