Bölgesel Amatör Lig (BAL) 8. Grup’ta şampiyonluk mücadelesini sürdüren 1966 Edremitspor, bu hafta kendi sahasında konuk ettiği Güzeltepe FSK’yı gol yağmuruna tuttu. Sahadan 10-0 gibi tarihi bir skorla galip ayrılan “Şanlı Edro”, zirve yarışındaki iddiasını güçlendirdi.
Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, takımı bu önemli müsabakada yalnız bırakmadı. Maç boyunca tribündeki yerini alarak takıma destek veren Başkan Ertaş, 1966 Edremitspor ve belediye yetkilileriyle birlikte galibiyet sevincini paylaştı.
Rakip karşısında büyük üstünlük
Maçın başlama düdüğünden itibaren oyunun kontrolünü eline alan Edremit temsilcisi, sergilediği etkili futbolla rakip kalede üst üste goller buldu. 90 dakika boyunca disiplinden taviz vermeyen futbolcular, 10-0’lık galibiyetle taraftarına büyük bir gurur yaşattı.
Başkan Ertaş: “Şanlı Edro’yu kutluyorum”
Maç sonunda takımı ve teknik heyeti tebrik eden Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, “Bölgesel Amatör Lig 8. Grup’ta bu hafta Güzeltepe FSK’yı evinde konuk eden takımımız 1966 Edremitspor’u yalnız bırakmadık. Rakibi karşısında büyük üstünlük kazanarak 10-0’lık skorla sahadan galip ayrılan Şanlı Edro’yu kutluyorum” ifadelerini kullandı.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.