Türk Polis Teşkilatı’nın 181. kuruluş yıl dönümü, Edremit’te düzenlenen resmi tören ve çeşitli etkinliklerle kutlandı. İlçe protokolünün tam kadro katıldığı programda, emniyet teşkilatının huzur ve güven ortamının sağlanmasındaki önemine vurgu yapıldı.
Kutlama programı, Edremit Şehit Hamdibey Meydanı’nda düzenlenen resmi törenle başladı. Edremit Kaymakamı Ahmet Odabaş, Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş ve ilçe protokol üyelerinin katıldığı törende, Atatürk Anıtı’na çelenk sunulmasının ardından saygı duruşunda bulunuldu ve İstiklal Marşı okundu.
Meydandaki törenin ardından program, Edremit İlçe Emniyet Müdürlüğü’nde devam etti. Kaymakam Odabaş ve Başkan Ertaş, emniyet mensuplarının bu özel gününü kutlayarak görevlerinde başarılar diledi. İlçe Emniyet Müdürü ve polis memurlarıyla bir araya gelen protokol üyeleri, teşkilatın fedakarlıklarını takdirle karşıladıklarını ifade etti.
Ziyaret sonrası açıklamalarda bulunan Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, şu ifadeleri kullandı:
“Ülkemizin güvenliği ve huzuru için gece gündüz demeden çalışan Türk Polis Teşkilatı’mızın 181. kuruluş yıl dönümünü kutlamanın onurunu yaşıyoruz. Edremit’imizde ve vatanımızın dört bir yanında üstün bir görev anlayışıyla, fedakârca çalışan kahraman polislerimize bir kez daha teşekkür ediyor, görevlerinde üstün başarılar diliyorum.”
Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafları ile sona erdi.