Edremit Kaymakamı Ahmet Odabaş, İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından Akçay Polisevi’nde düzenlenen iftar programında emniyet personeliyle bir araya geldi.
İlçe Emniyet Müdürü Burak Lehimer’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen programa Kaymakam Ahmet Odabaş’ın yanı sıra emniyet birim amirleri ve çok sayıda polis memuru katıldı.
Programda birlik ve beraberlik mesajları verilirken, Ramazan ayının manevi atmosferi paylaşıldı.
İftarın ardından emniyet personeliyle sohbet eden Kaymakam Ahmet Odabaş, emniyet teşkilatının ilçede huzur ve güven ortamının sağlanmasındaki önemine değindi.
Odabaş, “Halkımızın güvenliği için gece gündüz demeden büyük bir özveriyle çalışan emniyet mensuplarımızla aynı sofrayı paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. Mesai mefhumu gözetmeksizin sürdürdüğünüz bu kutsal görevde hepinize başarılar diliyor, yaklaşan Ramazan Bayramınızı şimdiden tebrik ediyorum.” ifadelerini kullandı.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.