Kaymakam Ahmet Odabaş, Ramazan ayı dolayısıyla düzenlenen iftar programında öğrenci ve öğretmenlerle bir araya geldi.
Şehit Mustafa Serin Fen Lisesi Pansiyonu’nda gerçekleştirilen programa İl Milli Eğitim Müdürü Selehattin Kal, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Özcan Özen, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ramazan Esmen ile Şube Müdürleri Mesut Polat ve Mehmet Barış Çevik de katıldı.
Ezanın okunmasının ardından oruçlar açıldı, dua edildi.
İftarın ardından öğrencilerle sohbet eden Edremit Kaymakamı Odabaş, onların talep ve hedeflerini dinledi.
Ramazan ayının birlik ve beraberliği pekiştirdiğini belirten Odabaş, gençlerle aynı sofrayı paylaşmaktan memnuniyet duyduğunu ifade etti.






Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.