Mehmet Ertaş, Tokat’ın Niksar ilçesinde meydana gelen 5,5 büyüklüğündeki deprem nedeniyle bir geçmiş olsun mesajı yayımladı.
Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, çevre illerden de hissedilen depremden etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini iletti. Başkan Ertaş mesajında, “Tokat Niksar’da meydana gelen ve çevre illerden de hissedilen 5,5 büyüklüğündeki depremden etkilenen tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum” ifadelerini kullandı.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.