DOLAR 46,1116 0.02%
EURO 53,1487 -0.94%
ALTIN 6.409,16-3,23
BITCOIN 2809205-0.84915%
Balıkesir
22°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Başkan Ertaş’tan Niksar Depremi için geçmiş olsun mesajı

Başkan Ertaş’tan Niksar Depremi için geçmiş olsun mesajı

ABONE OL
13 Mart 2026 13:40
Başkan Ertaş’tan Niksar Depremi için geçmiş olsun mesajı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Mehmet Ertaş, Tokat’ın Niksar ilçesinde meydana gelen 5,5 büyüklüğündeki deprem nedeniyle bir geçmiş olsun mesajı yayımladı.

Edremit Belediye Başkanı Mehmet Ertaş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, çevre illerden de hissedilen depremden etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini iletti. Başkan Ertaş mesajında, “Tokat Niksar’da meydana gelen ve çevre illerden de hissedilen 5,5 büyüklüğündeki depremden etkilenen tüm vatandaşlarımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum” ifadelerini kullandı.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.