DOLAR 46,2874 0.15%
EURO 53,6017 -0.16%
ALTIN 6.277,080,31
BITCOIN 29702700.03052%
Balıkesir
18°

KAPALI

SABAHA KALAN SÜRE

Kaymakam Odabaş, yeni yılda görev başındaki personeli ziyaret etti

Kaymakam Odabaş, yeni yılda görev başındaki personeli ziyaret etti

ABONE OL
31 Aralık 2025 23:24
Kaymakam Odabaş, yeni yılda görev başındaki personeli ziyaret etti
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Balıkesir’in Edremit ilçesinde Kaymakam Ahmet Odabaş, 2026 yılının ilk saatlerinde görev başındaki sağlık çalışanları ile güvenlik güçlerini ziyaret ederek yeni yıllarını kutladı.

Kaymakam Odabaş, vatandaşların yeni yıla huzur ve güven ortamında girmesini sağlamak amacıyla görev yapan personeli yalnız bırakmadı. Programına Edremit Devlet Hastanesi’nden başlayan Odabaş, gece vardiyasında görev yapan doktor, hemşire ve sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi. Sağlık personeline özverili çalışmalarından dolayı teşekkür eden Odabaş, tedavi gören vatandaşlara da geçmiş olsun dileklerini iletti.

Hastane ziyaretinin ardından ilçe giriş ve çıkışlarındaki uygulama noktalarına geçen Odabaş, alınan güvenlik tedbirlerini yerinde inceledi. İlçe genelinde 265 jandarma ve 403 polis olmak üzere toplam 668 personelin görev aldığı, 30 farklı kontrol noktasında denetimlerin gerçekleştirildiği bildirildi.

Polis ve jandarma ekiplerinin yürüttüğü asayiş çalışmalarına ilişkin bilgi alan Kaymakam Odabaş, görevli personelin yeni yılını kutlayarak başarı dileğinde bulundu.

Kaymakam Odabaş, yaptığı değerlendirmede, 2026 yılının ilçe, ülke ve tüm insanlık için sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini temenni etti.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.