DOLAR 46,2874 0.15%
EURO 53,6017 -0.16%
ALTIN 6.277,080,31
BITCOIN 2970023-0.13879%
Balıkesir
18°

KAPALI

SABAHA KALAN SÜRE

Başkan Bağcı: “Engel sevgisizliktir”

Başkan Bağcı: “Engel sevgisizliktir”

ABONE OL
30 Aralık 2025 13:47
Başkan Bağcı: “Engel sevgisizliktir”
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Balıkesir’in Gömeç Belediye Başkanı Melih Bağcı, Engelliler Derneği tarafından düzenlenen yılbaşı etkinliğinde özel bireylerle bir araya geldi.

Edinilen bilgiye göre, derneğin yılbaşı etkinliğine katılan Belediye Başkanı Melih Bağcı, yeni yıla umutla ve dayanışmayla girmenin önemine vurgu yaptı. Etkinlikte yaşanan samimi atmosferden duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Bağcı, “Gülümsemelerin, samimiyetin ve paylaşmanın hâkim olduğu bu anlamlı buluşmada bir kez daha gördük ki; engel dediğimiz şey çoğu zaman sevgisizliktir, anlayışsızlıktır” dedi.

Yeni yılın sağlık, mutluluk ve eşit yaşam hakkını çoğaltmasını dileyen Bağcı, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür ederek, “Birlikte daha güçlü, birlikte daha umutluyuz” mesajını verdi.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP
300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.